Thursday, November 15, 2007

34.lõik

34
Aga kui mina pakkusin Pariisi ühingu komiteele oma teeneid, sain kohe aru, et ortodoksia mängid seal mitte sugugi väiksemat osa, kui teistes ühingutes. Armas msjö Boegner. missiooni direktor, oli väga liigutatd kui sai teada, et leidus inimene, kes on otsustanud sõita Kongosse tema üleskutse peale, aga teatas kohe avameelselt, et komitee liikmetel võivad tekkida tõsised vastuväited minu teoloogiliste vaadetega seoses ja et kõigepealt on vaja teha see küsimus selgeks. Minu kinnitus, et ma tahan sõita "kui ainult arst", lükkas ära raske kivi tema südamelt, aga natuke hiljem tuli tal mulle teatada, et mõned komitee liikmed on vastu isegi arstile, kes saab küll õigesti aru kristlikust armastusest, aga kes ei järgi nende arvates õigeid usureegleid. Aga me leidsime mõlemad, et ei maksa üleliia muretseda nii kauge tuleviku ärast, seda enam, et komitee liikmete käsutuses on veel mõned aastad, mille jooksul nad jõuavad tõelise kristliku mõistlikuseni.

No comments: