Thursday, November 15, 2007

13.lõik

13
Seni ei teadnud keegi (välja arvatud üks sõber, keda ma täiesti usaldasin) minu plaanidest. Kui minu Pariisist saadetud kirjade tõttu kõik avalikuks tuli, tuli mul vastu pidada raske lahing sugulaste ja sõpradega. Seejuures sain ma peaaegu rohkem kui oma uue algatuse eest etteheiteid selle eest, et ma tuleb välja neid vähe usaldasin ja ei pidanud nendega nõu, enne kui lõpliku otsuse langetasin. Nende tühiasjadega nad vaevasid mind otseses mõttes lausa ära kolme raske nädala jooksul. Eriti usinad olid minu sõbrad teoloogid. See tundus mulle absurdne: igaüks neist oli kahtlemata pidanud ilusat kuulutust - võimalik et kõige kaunimat kõigist - apostel Paulusest, kes nagu tema kirjas galantidele, "ei hakanud...nõu pidama liha ja verega", kui võttis vastu otsuse sellest, kuidas ta Jeesuse teed teenima.

No comments: