Thursday, November 15, 2007

15.lõik

15
Mul tuli pidada palju sõnaduelle inimestega, keda tunti kui kristlasi. Ma väsisin sellistet juttudest lausa ära. Imelik oli näha, kui kaugel on nad arusaamisest, et püüd panna ennast armastuse teenistusse, - selle armastuse teenistusse, mida jutlustas Jeesus,- võib anda inimese elule täiesti uue suuna,- kuigi need inimesed olid Uues Testamendis lugenud. et nii tuleb ette, ja leidsid isegi, et seal kuulub see asja juurde. Mulle tundus enesestmõistetavana, et põhjalik Jeesuse üteluste tundmine paneb inimese paremini aru saama sellest, mis üldtuntud loogika kohaselt on mõttetu. Nüüd veendusin ma enda kogemusel, et see pole mitte alati nii. Tõesti, mõned korrad, kui ma püüdsin kõnelda kuuletumisest, mida võib erilistel juhtudel nõuda meilt jeesusest antud armastuse käsk, siis süüdistati mind edevuses, kuigi tegelikult pidin ma ennast sundima oma tunnete vastu kui viimatitoodud argumendi kasutusele võtsin. Ja üldse, kui palju tuli mul kannatada sellepärast, et nii palju inimesi pidasid ennast õigustatuks lööma päranii minu hinge uksed ja luugid.

No comments: