Thursday, November 15, 2007

18.lõik

18
Ma teadsin, et sugulased ja sõbrad toovad palju väiteid, et tõestada minu plaani ebamõistlikkust, ja sain aru, et neist on see üsna loomulik. ma arvasin alati, et idealist peab vaatama asju kainelt, ja sain aru, et igasugune käimata rajal liikumine on seotud riskiga ja et ainult harva on risk õigustatud, ja edukuse tõenäosus küllalt väike. Ma arvasin, et minu juhus kuulub just nede väheste hulka, sest ma kaalusin kaua ja igast küljest oma otsust, aga samuti seepärast, et mul olid terved tugevad närvid, arvestatav energiavaru, praktiline terve mõistus, visadus, ettevaatlikkus, üsna tagasihoidlikud nõudmised - ühesõnaga kõik vajalik, et minna valitud teed. Lõpuks, ma uskusin, et oma plaani läbikukkumise järel võimaldab minu tasakaalus iseloom löögi vastu pidada.

No comments: